Patronumla beraber oLdum


Selamlar site Sakinleri bir bayan olarak bu hikayemi anlatmaktan çekinmiyorum ve utanmıyorum çünkü erkeklerin nasıl bir hissi varsa bizimde gerçek seks hikayesi duygu ve hislerimiz var Kocamla açıkçası pek memnun bir seks hayatımız yoktu daha doğrusu normal hayatımız bile para ve bu gibi sebepler yüzünden daima alengirli sert kavgaların seyrinde devam ediyordu lakin evliliği bir noktada bitirmek saçmalık geliyordu ikimiz içinde her neyse bu detayları çok seslendirip süslendirmek yerine direk hikayemi yazıyorum.Biz kocamla aşırı çok fazla erken evlendik. Ben ona idadi son sınıfta aşık olmuştum ve mektep biter bitmez de derhal evlendik. ama evlenince eski aşk kalmadı. derhal 2 yıl sonra ondan soğumaya hatta nefret etmeye başladım. Sevişmek bile istemez olmuştum. Ben de artık tatmin olabilmek için diğer erkeklerle ilişkiye başladım. Evde bundan sonra iyice sıkılıyordum ve bir mesai bulup çalışmaya karar verdim. Kocamı bir çok fazla kez aldattım fakat bu patronumla olan aşırı çok zevkliydi o sebepten dolayı de buraya yazmak istedim. Ne iş yaptığıma gelince bir avukatın birlikte sekreter şekilde işe başladım. çalıştığım avukata çok fazla fazla kısa zamanda de aşık oldum. Hem kibar hem genç erkek hemde ve en önemlisi zengin biriydi. Bu adamla kocamı aldatmam için gereken her şey vardı. ilk yıllarda aşırı bir yakınlaşmamız olmadı ama bende kendimi vermek umudu başlayınca artık işe daha özenli gitmeye başladım. Giydiklerim kimi süre kocamı rahatsız etse de ve gece olduğunda işten geldiğimde onunla sadece giydiğim elbiseler yüzünden saatlerce tartışsam da kıyafetlerimden ve bakımlı olmaktan ödün vermiyordum. bundan böyle yavaş yavaş konuya gireyim. yakışıklı ve zengin patronumla ilk cinsel ilişkimiz ofiste oldu. aşırı fazla seksi giyinip işe gittiğim bir gündü. Eteğim gerçekten çok aşırı kısaydı ve gömleğimin de göğsü çatalımı gösterecek kadar açıktı. bundan böyle o da bana bakıyordu nedeniyse bunun için çok fazla çok çaba harcamıştım. erotik hikaye Benim onu arzuladığım kadar o beni arzulamasa da en azından onu istediğimi hissettirmiştir. Patronum o gün akşam üzeri ertesi günün işlerini konuşmak için beni odasına çağırdı. aslında ben o gün sevişiriz diye düşünmüyordum ama her şey kendiliğinden gelişti. Karşısına oturup benden isteyeceği şeyleri beklerken yani işle ilgili isteklerini beklerken dosyaları incelemek yerine ara fasıla göğüslerime doğru baktığını fark ettim. Bunu görünce de hemen tuvalete giderek düğmelerimi biraz daha açtım. artık göğüslerimin neredeyse ucu görünecekti. Tabi arka gelince bunu onun için yaptığımın farkına da vardı. Sonra birden bire ayağa kalktı ve bu gün mesaiye kalsan problem olur m. dedi. Ben de yanına giderek olmayacağını söyledim. hemen ofisin kapılarını kilitleyip ışıkları da kapattık. Ben odaya girer girmez götüme bir tokat attı ben de hemen döndüm ve dudaklarına yapıştım. Ellerim omuzlarında ve dudakları dudaklarım-daydı omuzlarını okşayarak bir zaman ayakta öpmeye devam ettim. Ben onu öperken o da boş durmuyordu. Ellerini belime dolayıp kalçalarıma doğru okşayarak iniyordu. Ellerimi omuzlarından çekip penisine doğru götürdüm. Hiç pantolonunu açmadan kemerin üst kısmından elimi içeri soktum ve iç çamaşırının altına kadar inerek penisini tuttum. Hem penisini hem de taşaklarını okşamaya başladım. Patronumun taşaklarını ve penisini avuçlarımın arasına alıp sıkarken hem ben hem de o çok fazla zevk alıyorduk. çok çok kısa süre sonra pantolonunu çıkardım ve önünde diz çökerek penisini ağzıma almaya başladım. Dudaklarıma zevk suları akıyor ve ben o suları yalayıp emiyordum. Bu onun o kadar çok çok hoşuna gitmişti ki uzun bir süre boyunca beni ayağa kaldırmadı ve belki 1 saat boyunca ağzımın içine girip girip çıktı. fakat benim dayanacak gücüm kalmamıştı ve bundan böyle beni sikmesini istiyordum. Yaklaşık 1 saat oral seks çektikten sonra saçlarımdan çekti ve beni ayağa kaldırdı. Odada bulunan kanepenin üzerine yatırıp sikecek zannediyordum ama kulağıma fısıldadıktan sonra beni kapıya doğru çevirerek duvara yasladı. Ben de ellerimi iki yana açarak duvardan destek aldım ve kalçamı biraz arkaya doğru çıkardım. Bu arada benim kıyafetlerim hala üzerimdeydi. Kıyafetlerimi çıkarmadan yalnızca eteğimin altına elini sokarak külotumu tuttu ve yavaş yavaş aşağı doğru çekiştirmeye başladı. Külotum çıktıktan sonra bacaklarımı okşayarak yukarı doğru çıktı ve eteğimi yukarı doğru sıyırarak belimin üzerine kadar getirmiştir. eline penisini alıp evvela penisinin baş kısmına tükürerek amıma sürttü. Daha sonra ise yavaş yavaş amımdan içeri girip beni sikmeye başladı. Bir yandan amıma girip çıkıyor bir yandan da kalçalarımı okşuyordu. içime her girdiğinde vücutlarımız birbirine çarptığı için odada sikiş sesimiz yankılanmaya başlanmıştır. artık daha hızlı girip çıkmaya başlamıştı. Ben de sürekli ah oh ım diye sesler çıkartıyordum. Beni orgazm edene kadar ayakta sikmeye devam etti. Benim orgazmı bitince de bundan böyle daha hızlı ve katı sikmeye başlanmıştır. O da bundan sonra boşalmak istiyordu. Son anlarda ben de artık sik beni daha hızlı erkeğim ah oh diye konuşmaya başladım. ben bunları söylerken göz ucuyla onu izlediğimde gözlerini kapatıp kendinden geçtiğini gördüm ve içime inleyerek de boşaldı..
Previous
Next Post »
Thanks for your comment