Eniştemin gayı olmuştum


Selamlar site sakinleri hayatımda kimseye bahsetmediğim ve söylemediğim olayımı ilk defa bura da paylaşıyorum Benim İsmim Sefa ibne sex hikayeleri arkadaşlara merhaba, eve daha bugün varabildim. 2 haftadır eniştemin kamyonuyla geziyorum. 2 hafta boyunca neler oldu. Eniştem hem beni sikiyor hem de öteki kamyoncuların eline bırakıyordu. Geçen hafta da beni almaya geldi eve. Hem bizde yemek yedi hem de nerelere gideceğimizi anlattı. Bizim evdekiler de her şeyden habersiz eniştemi dinliyorlar tabi. önce Burdur yükü oraya boşaltıp geçecektik. Isparta dan yük alıp Çorum’a geri dönecektik. Bunları anlatıyor, ben de dinliyorum fakat başıma gelecekleri de biliyorum. bundan böyle alıştım. 4,5 aydır devamlı eniştem sikiyor beni.Neyse yola çıktık. Yol boyunca 1 kere sikti beni. lakin asıl konu Burdur tabi. Arkadaşları ile konu tutmuş Burdur da. müsait köhne bir yer. Küçücük yerde 7 şahıs kalıyorlar. Eve vardığımızda akşam olmuştu. 4 arkadaşı evdeydi. aş yiyorlardı. Biz de oturduk. Yedik, aş faslı bitti. Televizyon karşısına geçildi. Yaklaşık 1 saat sonra kapı açıldı. Evin diğer elemanları da geldi. Yani evde 8 kamyoncu bir de ben.Onlar da aç gelmişler. Yediler bir şeyler geçtiler televizyon başına. çok aşırı çok fazla zaman geçirmeden eniştem yanaştı yanıma kolunu boynuma doladı öyle izlemeye başlanmıştır televizyonu. Bir yandan da pantolonun üzerinden sikini sıvazlıyordu. Kalkmıştı. Bana baktı boynumu öpmeye başlanıyor. öteki koltuktaki 3 beyefendi ayaklandı. Küçük odaya geçtiler. içer de 15 dakika kadar kaldılar. Onlar içerideyken eniştem televizyonu bakmayı bırakmış elini belimden içeri kalçalarıma sokmuş, boynumu emiyordu. öteki 4 kişi de bize bakıyordu bundan böyle, televizyona değil. Onlardan birisi de öteki yanıma itiraf seks oturdu. O da öpmeye yalamaya başlanıyor beni. Bir tanesi de karşımda sikini sıvazlamaya başlamıştı. Eniştem kolumdan tuttu beni odaya kadar çekti. içerideki 3 adam donla uzanmışlardı. Bizi bekliyorlardı. Eniştem beni soyup derhal yatağa soktu beni. Kendi de soyunup girdi. Eniştem üstüme çıktı, kalçalarım dan içeri bastırmaya başlanıyor bile. Sonra sorunsuz edemedi, üzerimden kalkıp beni domalma pozisyonuna soktu. Arkamdan yine sokmaya başlanıyor. Ben do malınca 4 adamdan bir tanesi önüme geçip ağzıma verdi. biri de benim göğsümü okşayıp eliyle aletini okşuyordu. Böyle sırayla bir ağızdan bir götten en az 2 saat gereksiz bırakmadılar beni. 4 kişi sırayla sikti. Sonra eniştemle birlikte çıktı o ikisi işlerini bitirince. Eniştem giyindi ve ben çıkıyorum bir yere uğrayıp gelicim dedi. O 4 adamla beraber çıktı. Televizyonlu odada bekleyen başka ikisi de gelip beni sikmeye girdiler yataklı odaya. Onların işi bitince eniştem zaten gelmişti. beraberinde hiç görmediğim 2 şahıs daha vardı. Anlaşılmıştı her şey. O gece benim için yorulmak yasaktı. Yorulsam da kar etmiyor gerçi. Neyse… Onlar da siktiler beni. Tuttukları konu garaja yakın olunca böyle olmaktadır. Sanırım önümüzdeki aylarda daha aşırı fazla kamyoncu sikicek beni… Zaten beni ilk bozan da kamyoncu eniştem olmuştu ilk zamanlar.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment