Erkek arkadaşım ile anal seks

Merhabalar babahikayem okurları ve takipçileri bir bayan olarak yaklaşık 2 aydır bu sitenin takipçisiyim geceleri can sıkıntısından ve vakit geçirmek için gerçek seks hikayesi sıkça buraya girer yazılanları okurum ve benime ilk anal seks deneyimimi burada anlatmak istedim İsmim Tuğba Ben ilk anal sikiş deneyimimi sevgilimle yaşadım. Hem aşırı acı çektim hem de çok fazla zevk aldım diyebilirim. ama yaşadığım ilişki o günden beri aklımdan çıkmıyor. Hatta aldığım o keyif için çektiğim o acıya tekrar yine katlanabilirim. çok fazla uzatmadan haz dolu hikayeme geçmek istiyorum.Erkek arkadaşımla uzun süredir küstük ve muhtemelen bu zaman içinde seks yapmadığımız için sevgilimin çok azgın olduğunu tahmin edebiliyordum. Sevgilim çoğu süre vajinamdan girerken götümü de sikmek istiyordu lakin ben buna bir türlü yanaşmıyordum. O gün beni eve çağırdı ve gittim. Biraz oturup konuştuktan sonra barıştık. hemen yanıma gelip bacaklarımı okşamaya başlandı. ilk yıllarda masum öpücükler vardı fakat daha sonra azgın bir şekilde öpmeye başlanmıştır. ama bu defa biraz farklıydı sevişmeye başlarken hiç götten sikeyim bunun gibi laflar etmedi. Uzun süredir ilişkiye girmediğimiz için ben de aşırı kudurmuştum derhal penisini biraz okşayıp ağzıma alıverdim ve emmeye başladım. Sevgilimi bir çok fazla kez oral çekerek boşaltmışım. Sanırım bu kez o erotik hikayeler şekle boşalmak istemiyordu nedeniyse hadi yatağa geçelim diyerek beni kaldırdı. Beni çırılçıplak soyarak kendisi de soyundu. fakat arkamı döndürünce asıl amacını anladım. evvela anal seks istemiyorum dedim lakin sırf göt deliğini yalayacağım bir şey yapmayacağım diyence benim de hoşuma gitti ve döndüm. Yatağa yüz üstü uzandım ve kendimi sevgilimin insafına bıraktım. Ellerini kullanarak götümü her iki yana ayırıp öncelikle göt deliğime öpücükler atmaya başlanıyor. Harika bir şeydi çok zevk almaya başlamıştım. ilk önce yavaş yavaş dilini değdirdi ama sonralarda ağzını götüme dayayıp göt deliğimi hayvanlar bunun gibi yalamaya başlanıyor.kimi de dilini göt deliğinden içeri sokmaya başladı. Götümü yalamasından bu kadar keyif alacağımı bilsem yal atmazdım çünkü şimdi istese götümü verecek durumdaydım. 5 dakika sırf göt deliğimi yaladıktan sonra işaret parmağını deliğime dayadı ve hem yalayıp her zaman parmak-lamaya başladı. ilk önce az az sokuyordu fakat götüm alışınca daha hızlı sokmaya başladı. Her soktuğunda inliyordum. Daha fazla ileri gitmesin diye dur demek istiyordum fakat hiç diyesin dahi yoktu o sebepten dolayı götümü parmak-lamasına izin verdim. bundan sonra götüme girmesini ben istiyordum. O kadar azgın bir durumdaydım ki sik aşkım götümü parçala diye inliyordum. gene göt deliğimi yalamaya başlanmıştır ama bu defa ki yalama kısa sürdü sebebi ise başını götümün arasından çıkartarak penisini eline alıp göt deliğime sürtünmeye başladı. bundan böyle yapma diyecek halde değildim zaten. ilk bir kaç sürtünmeden sonra göt deliğim yerine amıma doğru kocaman sikini itekledi.Kendimi sok şunu götüme demekten alıkoyamıyordum. Bir kaç kez amıma girip çıktıktan sonra getirip penisini tekrar götüme dayadı. bundan böyle yavaş yavaş iteklemeye ve penisini götüme sokmaya başlanıyor. aşırı canım acıyordu. Canımın acısından dişlerimi sıkmaya başladım. iri penisi o kocaman başı götüme girdikçe bende elime ne geçiyorsa sıkıp sesimi çıkarmamak için yatağa doğru ağzımı bastırıp bağırıyordum. ansızın kamışı yüzde yüz götüme girdi. Daha sonra üzerime uzandı.Ben de o biçimde hareketsiz bekliyordum. nedeni ise kıpırdadıkça daha çok canım acıyordu. Yaklaşık bir dakika kadar bekledikten sonra artık gidip gelmeye başladı. gene acıyordu fakat bu kez dayanabileceğim bir acıydı. Göt deliğim bir kaç gidip gelmeden sonra genişledi. evvela fark etmedim ama ilk girdiğinde götüm resmen parçalanmış kanamıştı. Göt deliğimin sikilmesi bana o kadar aşırı keyif veriyordu ki ortalama yarım saat kadar sonra götümü vererek orgazm oldum. Defalarca ilişkiye girmemize rağmen ben ilk kez götüm sikilirken orgazma ulaştım. Ben orgazm olduktan sonra sevgilimde 10-15 dakika içerisinde götümün içine boşaldı. lakin ben hala sikilmek için resmen yanıp tutuşuyordum. Bu defa da amıma 2 posta attı. ilk anal sikişim çok acımıştı fakat aldığım zevke değerdi…
Previous
Next Post »
Thanks for your comment