Otobüste sex

Merhabalar ben Ceren İstanbul da yaşıyorum 23 yaşındayım 1.78 boyunda 49 kiloyum beden ölçülerim 90-60-90 a yakın.Kendimle hiçbir zaman övünmedim ama çevremdeki insanlar seksi olduğumu söylerler.Neyse hikayem cumartesi günüydü Sabah 10 gibi kalktım canım çok sıkılıyordu hep rutin şeyler vardı Hayatıma heyecan katmak istiyordum o yüzden bugün taksi yerine otobüsle ulaşım yapacaktım Çok sevdiğim siyah tanga ve dantelli südyen takımımı giydi Üzerine mini siyah eteğim siyah büstiyerim topuklu ayakkabılarım ve belime kadar uzanan dalgalı karamel saçlarımla çok seksiydim Otobuş durağı gittim herkes dekolteme ve kalçalarıma bakıyordu bir kaç adam kendini zor tutuyordu Otobüs geldi oturacak yer yoktu ayakta duruyordum bir şürü adam çevreme doluşmuştu nu his hoşuma gidiyordu 30 lu yaşlarda bir adamla göz göze geldim elini aletinde gezdiyordu arkama geçerek bana yaslandı ben de kalçamı dayadım tabii yavaş yavaş gelgitler yaptık adam dayanamadı elini eteğimin altından popomun arasını parmaklamaya başladı çok azmıştım başka oturan bur geçte 31 çekiyordu artık dayanamadım o kalabalıkta kimse görmez diye düşümerek adama arkamı döndüm sikini çıkartarak sıvazlamaya başladım çok hoştu arkama döndüm ve götüme sokmasını istedim gel gitler yapıyordu çok güzeldi 31 çeken genç dayanamadı önüme çökerek bacaklarımdan yalamaya başladı amımı emdi bütün adamlar azmış şansıma kadın yoktu zevkten dört köşe olmuştum koltuğa oturan adama oturarak boşaldım daha sonra bir durakta inip bir kafenin tuvaletine gidip devam ettik yere yattı üstünde zıpladım Harikaydı Vaktim oldukça seksi giyinip otobüse biner ve sikişirim.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment