Eniştem zorla beni

Merhaba Siyah Peynir Farkıyla okuyunuz. ben seda 19 yasinda güzel sexi boyu kilosu iyi bir ķizim Anlatacagim olay tamamen gercektir eniştem(ablamin kocasi yen evliler bize ckk gelirlrdi. Birgun kolyemj yapamadim ablama soyledim o da yapamadi enisteme sunu yap dedi o da boynumdayken yapmaya calisirken göğüslerime bakti belli etmemeye calisti sonra kola icerken sortuma kola dökülmüstu baska birsey bulamadigim icin mini etegimi giydim salonda kaydım düştüm etegim acildi ablamla enistem kilotumu falan gormus sanirim ablamla manava gitcektk ben gitmehi sevmedigim icin gitmedim ablam enistemle gitcekti onun basi agriyormus neyse ablam gitti bende yerdeki cam kiriklarini temizliyodumki eniştem arkadan götume orta parmagini sokarak zipladi uzerime bagirdim evde kimse yok ve evlerle evimiz arasnda cok fark var aagima kapat aya calisti bagirmaya calisiyordum hala etegimi kaldirdi kilotumu cekti tekme atmaya calistim ayagkmi tuttu amımı yalamaya basladi ben çırpınıyordum Yarragini cikardi direkt soktu bağirdim kanlar akiyordu bakireligim gitmisti ileri geri giderken ben bayilmisim o sirada zil calmis jz Uzerime ortu ortmus âblama uyuyor demis ablamda istediim elbjseyi gordum para ver alcam demis gitmis o sirada ben kalktim kaçmaya calistim olmdi iple bagladi beni gotume parmak sokmaya basladi agliyordum yarragini soktu ciglik attim sonra banyoya goturdu çözüpte yikandik zorla ben o gun odama kapandim cikmadim aslinda o erkek arkadasim olsaydi belki yapardm ama enistemde iyi sikti hala her geldiginde yalanlarla Bir şey bulup sjkiyo iyi sexler
Previous
Next Post »
Thanks for your comment