Annemin en yakın arkadaşı

Slm sayın cok degerli Rokettube Mobil okuyucuları Bizim aile dostumuzdu Murat amca ve Selen teyze Murat amca mali durumu bozulduğu için depresyona girmiş babasının da ölümüyle neredeyse delirmişti Bu durum haliyle Selen teyzeyi de epey bir etkilemişti Bir gün Selen teyzeden bir telefon geldi Murat amca iyice kötüleşmiş Apar topar onlara gittik Babam Murat amcayı alıp dışarıya içmeye götürdü Biz Selen teyzelerde kalacaktık Salonda yataklarımızı hazırladılar annemle biz yattık Selen teyzenin oğlu ben ve kardeşim salonda yatacaktık annem de oğullarının odasında Neyse gece önce Selen teyzenin telefonu çaldı Sonra da benim telefonum çaldı Arayan babamdı Murat amca fenalaşmış hastaneye yatırmışlardı Selen teyzen gelecek hastaneye yanında bulun sen de dedi O zamanlar ben 19 yaşındaydım Normalde annemi gönderirdim ama o da o aralar hastaydı o yüzden ben gidecektim Selen teyze yanıma geldi hazırlan gel ben aşağıda arabada bekliyorum seni dedi gitti Hemen giyindim hastaneye gittik İçki mi dokunmuş sahte rakı felan bişeyler anlattılar uyku sersemi çok anlamadım 2 gün daha hastanede yatacak dedi doktor Babam ben başında dururum siz gidin deyip gönderdi bizi Eve geldik ama uyku falan kalmadı bizde. Selen teyze zaten panik halinde halen eli ayağı titriyordu Eve girince ağlamaya başladı bir de bu eksikti felan deyip hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment