Sevgilimi annesi yokken evinde sikiyorum

Slm ben Kaan 198 boylarında 80 kilo yöreında 17 yaşında biriyim bir kızdan hoşlanıyordum ve kızla yakın arkadaşız ve onu delicesine arzuluyorum aslına bakarsak onunda ben gözü olduğunu düşünüyorum bu hikayeden sonra kararlı olmuş oldum ailesi rahat bi kızdı evlerine gelmem onlar için problem olmuyodu kızda beni hep çağırıyordu hep birlikte takılıyorduk bi gün gene evlerine gittiğimde tikim olup olmadığını sordu bende dene dedim sonrasında aynısını bende sormuş oldum oda aynı cevabı verdim bende denedim ve baya bi tiki olduğunu anlamış oldum bunun bir numara bulunduğunu düşünyordum aslında ki sanırım öyleydi her neyse bunun tikiyle oynarken hafiften tahrik bulunduğunu farkettim ve bi deli cesaretiyle dudaklarına yapıştım hiçbir şikayeti yoktu bende devam ettim deli gibi emiyordum dudaklarını ve elimi hafiften amına doğru indirdim külodu sırılsıklamdı külodu kenara çekip okşamaya başladım okadar narin yumuşak bir amı vardıki çıldırmıştım sonrasında yatağa yattık bende o muhteşem amını yalamaya başladım yaklaşık 15 dakika amını yaladıktan sonra içime sok aşkım seni sitiyorum dedi bende derhal çıkarttım aletimi ve amına kökledim bir çığlık patlattı ve kanlar dökülmeye başlamıştı bekaretini bozmuştum ben korkucağını sanmıştım fakat o dahada azdı ve süpersin aşkım hadi devam et benzer biçimde şeyler söyledi bir taraftan deli benzer biçimde öpüşüyor bir yandanda yarağışiyorduk içime boşal diye bağırdı inleyerek bende olmaz dedim bişey olmaz sprey var dedi 5 dakika daha yarağıştikten sonra içine boşaldım çıldırmış gibiydi ben boşaldıktan derhal sonrasında oda orgazm oldu bana çok aşık bulunduğunu söyledi birazdahaöpüştükten sonrasında giyinip gittim ve anası ve babası her evde olmadığı süre gidiyorum ve sikişiyoruz...
Previous
Next Post »
Thanks for your comment