Gecelikli bir adamla karşılasınca

Ben lise mezunu biriyim.Hergün evde bilgisayar oynar vakit geçirriim.Bigün feysbukta gezerken bi kız görmüş oldum .Dalım daşşağım kalktı.Ve kızla konuşmaya başladık. Beniö niytim kötüydü ve çok azmiştim konuyu döndürerek sekse getirdim kısa kısa msjlar attım.Oda karşılık verdi açık seçik sorular sormuş oldum yanıt verdi.Çok azmiştim yeni tanidğim biri olduğu için direk dedim buluşalm saat gece 2yd.Iyi mi gelecem dedim ev boş dirince taksiyle gittim :) telefonun aldm aradım açmadi msj atti dediği yere geldim. Evi tanım etmeden bi süre sokakta msjlaştık.Iyice aztim apartmanı söyledi kapıyı çaldm bi baktim karşimda gecelik içinde bir adam.Tertemiz vucudu vardı.Kız gibi ama bir erkekti.çok şaşırdım ve azgindim.Bana dediki gel dedi.Ben hanım gibiyim sik beni şaşirdim kimse bilmez dedi okadar azdm ki dayanamiyordm ama korkuyorum dediklermi yap dedi gaslımü kapatti ve yalamaya başladı sesimi çıkaramadm yaladi yaladi soydu beni çok kötüydüm fakat tam boşalacakken duruyor.Du yatağa geçttik deli şeklinde sevişiyorduk ne yaptığımi bilmiyordum arada bi yarrağı değiyordu bana urkuyordum .Göt delimi yaladı hoşuma gitti elini kötüme soktu ayni anda da sikimi yaladı götüm büyünce de yarağını soktu hayr yapma dedim ama istiyordum da ilk defa yaptm fakat hoşuma gitti deli şeklinde seviştik hala kadından hoşlanıyorum ama arada travesti sikiyorum . Hem sikip hem sikiliyorum !
Previous
Next Post »
Thanks for your comment