İlk pasif oluşum

Merhaba beyler ben istanbuldan hasan henuz bu yaz yaşanmış bir hikayemi sizle paylaşmak istedim.bn 17 yaşında, ailesiyle gay olduğunu paylaşmış bakımlı agdalı yakışıklı bi pasif gayimbu yaza kadar kimseyle sevişicek cesareti bulamamıştım kendimde ama daha once erkek arkadaşlarım olmuş onlardan bi tanesine de sakso çekmiştim tek yaptığım sex buydu bu yaza kadar herneyse hikayemize geçelim bu yaz kendimi tam anlamıyla siktirmek istiyordum.yazlıktaydık.yazlığımız villalardan oluşan bi sitede karşı komşumuz ise bütün yıl orda kalan taksici bi abiydi yaşı 45i geçmişti saçları beyaz ufak gobekli uzun boylu bi yakışıklı anlıyacağınız.bi akşam bu abi evine bir gay sex işçisiyle geldi onu oyle gorunce bmi de siker diye düşündüm yaklaşık 1 buçuk saat camdan onların evini izledim.ve daha sonra oğlan evden çıktı ve bi arabaya binip gitti ben de fırsat bu fırsat diyip annemler uyumuşken sessizce sakladığım tangayı ve taytı giydim.ustume de eşpfman ve tişortümü giyip çıktım evden direk karşıya geçip zili çaldım adam gayet enerjik bi şekilde kapıyı açtı tanıştık.o zaten beni biliyormuş ama ben onun ismini sonradan oğrendim.ismi sametti.samet abi bu akşam sizde kalabilirmiyim yabancı değilim karşı komşuyum dedim o anda resmen gozleri parladı tabi geç dedi içeriye geçtim.içicek bişey istermisin dedi ne var dedim redbull var dedi tamam dedim redbull getirdi içtik işte ikimizin de uykusu kaçmıştı.gayet enerjiktim ne oldu falan muhabetleri açtı evdekilerle kavga ettim dedim.ne zaman istersen bizde kalabilirsin dedi abur cubur bişey istermisin dedi benim de midem kazınmıştı isterim zahmet olmazsa dedim ve kalkıp mutfağa gitti arkasıdan ben kalktım mutfak dardı ben tabak almak için domalarak eğildim ve çoğu kadından güzel kalçalarım vardır boyuma ve kiloma göre çok geniş ve yumuşacıktır kıçım sonra tabakları alıp tezgaha koydum o da buzdolabının olduğu tarafa geçmek bahanesiyle bana daadı siki hafif sertleşmişti bi dahaki geçişinde en de bastırdım ve o da bunu hissetti sen gaysin di mi dedi.evet belli olmuyo mu dedim o da en de aktif gayim dedi cilveli bi şekilde öylemi diyip bi adım yaklaştım.çok tatlısın dedi ben de elini tutup kalçama koydum ve bana sahip ol dedim biraz kalçamı mıncıkladı ve benimşe gel diyip optu her şey istediğim gibi gidiyodu o onden giderken arkasında kalıp eşofmanı indirdim ve taytımla kaldım üstüm de de dar bi tişort vardı hemen arkasından odaya girdim kondom takiyim mi dedi ben de hayır istemem dedim.kalçaların mukemmel dedi ve kendini yatağa doğru bıraktı ben de ustune çıktım götümü mıncıklayıp yiyişiyorduk elimi sikine attım çok sertti taytımın lastiğinden elini içeri attı ve gotumu bir parmağıyla zorladı ilk parmağını hiç bişey sürmeden sadece tükürükleyip soktu.sonra beni sırtımdan tutup misyoner pozisyonunda altına aldı.biraz da böyle yiyiştikten sonra taytımı çıkarttı donumu ve kılsız bacaklarımı görünce iyice azmış olacak ki soyunurken eli ayağına dolaştı herneyse.soyunup üstüme atladı bacaklarımı okşuyor meme uçlarımı öpüyor boynumu emiyordu.sert ve sıcacık siki vücüduma her deydiğinde daha çok azıyodum daha sonra ustumden kalktı gel dedi hemen gittim.yatağın ucuna oturdu ve yala dedi ben de pnce başını öptüm sonra gözümü gözlerinden hiç ayırmıycak şekilde yalamaya başladım arada bir ağzımdan çıkarıyor opüyor suratıma sürüyor taşaklarını emiyordum çok geçmeden ağzıma boşaldı ve sonunde en merak ettiğim şeyi tatmıştım tadı o kadar hoş geldiki hemen tekrar kalkması için yalamaya devam ettim.tekrar kalktığında bu sefer beni yatırıp bacaklarımı omzuna aldı sikinin ucuna vazelin sürdü deliğime de iyice yedirdikten sonra tangamı kenara çekip yavaşça bastırmaya başladı.daha once salatalık patlıcan limon vs sokmuştum götüme o yuzden deliğim alışkın sayılırdı yavaşça sokuyor o sırada ben de acı acı inliyordum.hızlıca çıkarıp tekrar yavaş bi şekilde soktu.beş defa yavaşça soktuktan sonra hızlanmaya başladı.orta tempolu bi şekilde inliye inliye sikişiyoduk.bi süre sonra bacaklarımı omzundan indirip koltuk altına aldı ve biraz da boyle siktikten sonra deliğimin iyice açılmış olduğunu farkettim artık acımıyor aksine inanılmaz zevk alıyordum.bi süre sonra iyice yavaşladı ve çıkardı.bu sefer yüz üstü yattım.götün yukarıda kafamsa aşağıdaydı.daha da hızlanmıştı ama boşalmak bilmiyordu.daha sert daha hızlı diyerek on iyice azdırıyodum iyice hızlandı ve inleye inleye içimin derinliklerine boşaldı.hiç çıkarmadan içimde hala sikiyle kendimi buraktımo da bırakmış oylece uyuyup kalmıştık sabah kalktığımda siki hala inmiş bi şekilde içindeydi.götüm acıyodu ama hayatımın en mükemmel gecesiydi.istediğim herşeyi yaşamıştım.sperim tasına bakmıştım.götümün sikilmesinin nasıl bi duydu olduğunu ve içime boşalınmasının nası bi duygu olduğunu öğrenmiştim.tüm bunları bana öğrettiği için sabah sameti sakso çekerek uyandırdım uyandığında bana bakıp seni seviyorum dedi ve gülümsedi yarrağını ağzımdan çıkarıp bende seni dedim ve gülümsedim.yalamaya devam ettim bu sefer boşalacağı zaman ağzımdan çıkarttım ve yuzune gozume boşaldı.bn bi eve gidiyim dedim eşofmanımı ve tişortümü giydim.donumu ve taytımı orda bıraktım.içeri girdiğimde annem ve ablam beni bekliyolardı annem sinirli bi şekilde dün gece nerde olduğumu sordu.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment