Arkadaşımın Sevgilisini Ayarttım

Meraba beyler bayanlar sizlere kankam onurun güzel götlü sevgilisi damla ile aramdan geçenleri anlatıcam.öncelikle ben 1 82 boyunda 70 kilo hafif kaslı esmer biriyim.olayda adı geçen herkes 18 yaşında(lise 3 öğrencisi).damla ise 165 boylarında küçük memeli ince belli ve büyük götlü bi kız.Bu yaz ailem işteyken damla ve onurla buluştum.bana ayarlamak istedikleri esra da bizleydi.nedense ben esraya bi türkü alışamamıştım.işte ne yapalım ne edelim derken yemek yiyelim dedik gittik pizzacıya ama yer yoktu ben de paket yapıp bize gidelim dedim.esra hariç herkes tamam dedi.Esra beni tuzağa mı düşürmeye çalışıyorsunuz eve götürmek için falan dedi.bizde manyak mısın kızım görmüyormusun mekan dolu vs dedik o da ben anlamam başka bişey yiyelim o zaman diyince damla git kendin ye dedi ve esra gitti.sonra sikerim böyle kızı ya sanki adriana lima dedim.pizzayı bekliyorduk geçtik sigara içiyoruz damla bana göz kırptı anlamadım nolduğunu .sonra pizzamızı aldık eve geldik.evde oturduk pizza yedik.sonra onur damladan sürekli bileyler istiyodu bardak ver çatal ver tuz ver diye damla da mutfağa gidiyor,bulamadım ayağına beni çağırıyodu.gittiğimde elini kolunu bacağını hatta götünü sikime sürterek geçiyordu.sonra damla yapma bana bunu dedim ve içeri gittim.içeri gidince onur kanka birer bira ısmarla da içelim dedim oo kanka ayıpsın bugun para bol dedi.5 dakika sonra geldiler onur daha kapıda benim karnıma vurdu.sonra tokat attı sana kardeşim dedim sen kız arkadaşıma seks teklif ediyormuşsun dayıryomuşsun nasıl insansın felan bağırdı ben de dur kanka öyle bir şey yok falan desem de bana kanka deme lan dedi gittiler.ben oturdum napıcam diye düşündüm facebooktan uzun uzun ne olduğunu yazmaya başladım böyle göz kırptı vs derken kapı çaldı delikten baktım damla gelmişti kapıyı açtım napıyosun neden yalan söyledin vs derken bi anda tişortunu çıkardı üstüne doğru yürümeye başladı sonra ben giy şunu azdın mı falan dedim bak bu mesajı gönderiyorum dedim gönderirsen gönder ayrıldık bitti dedi.onur seni en başından beri sevmemiş falan dedi senden nefret ediyor bir daha senle barışmaz dedi ben de geçtim bilgisayara mesajı silerken baktım arkaya geçmiş taytının üstünden amıyla oynuyo damla çok seksisin dedim. Hep benim götüme bakıyodun di mi dedi .ben cevap vermedim o da biliyordum diyince o göte tapıyorum ben dedim güldü.ben de vericeğini anladım yanına gittim tişörtünü tekrardan çıkardım sütyenini çıkarmaya uğraşırken yiyişmeye başladık sonra bakire misin diye sordum hayır dedi.sonra sütuenini çıkarmaya başladım yiyişmeye devam ettik yatağa götürsene beni dedi ateşli bi şekilde ben de sarılarak kucağıma aldım annemlerin yatağına attım üstüne çıktım biraz daha yiyiştikten sonra memelerine döndüm göğüsleri küçük ama kalkıktı uçlarını emmeye hafif hafif ısırmaya başladım sonra belinden öpe öpe aşağı indim sıra taytındaydı taytını çıkarmadan önce kendim soyundum sikim taş gibi olmuş hiç olmadığı kadar uzundu 17 cm normalde ama o gün daha uzun olduğuna yemin edebilirim.sonra onun taytını çıkardım içinde beyazla pembe arası bi renkte dantelli seksi bi don vardı herşeyiyle beni deli ediyosu bakışları elini üzerimde gezdirişi ufak hareketleri .sonra ben iyice aşağı amına kadar ündim bi sağ baldırını bi de sol baldırını öptüm.amının da dıiını öptükten sonra am dudaklarını atırdım işte karşımdaydı.o güzel pembe amını görünce başım döndü. Amı güzeldi fakat yalan yok balık gibi kokuyordu o yüzden fazla yalayamasam da 2 dk falan yaladıktan sonra ben de kalktım ayağa gel aşkım dedim direk diz çöktü ne yapması gerektiğini çok iyi biliyordu gözlerimi kapattım ve tadını çıkardım az kalsın boşalıcaktım ki dur dedim tekrar onun amını yalamaya parmaklamaya bu arada da konuşmaya başladım.kızlığını onur değil memlekete gittiğinde kuzeni almıştı hiç götten denememişti ama istiyodu ve onurla çıkarken de başkalarına verdiğini gülerek söyledi.sonra ben biraz dinlendim o boşalma havası geçti tekrar kalksın diye eline verdim biraz ucunu yalayıp eliyle oynaDıktan sonra tekrar kalktı.klitorisine sürtmeye başladım ben sürttükçe hızlı nefesler alıyor sessizce ımh gibisinden sesler çıkarıyodu aşkım sok dedi biraz daha devam ettikten sonra o kadar vermesine rağmen dar olan amına yavaşça zorlamaya başladım ama girmiyosu biraz daha zorladım sonra iyice zorladım girdi ama kan çıktı ben bi an korktum yanlış bişey mi yaptım derken yalan söyledim bakireyim…ıııı yani bakireydim ahhah diye güldü ben bu sefer kızdım çünkü kızların bekaretini 18 yaşından önce almaya korkuyor çekiniyordum.ama yapıcak bişey yoktu.o beni kullandıysa ben de onu kullanırım diyerek yavaşça sikmeye başladım o sırada klitorisiyle de oynadım iyice ıslandığını farkedince hızlandım her gidişimde taşağım çarpıyor şap şap ses çıkıyo o da acı acı inliyodu biraz böyle siktim sonra domal dedim sert bi şekilde kökleyince çığlık attı yavaş lan dedim.sonra inlete inleye köklemeye devam ettim saçından tutum iyice hızlanıp sonra dibine kadar tek hamlede sokup çıkardım.bu sefer ben yattım o üstüne oturdu göz göze bakıyor hoplatıyordum o ise her geri oturuşunda kıvırtıyordu.iyice gaza geldim boşalıcak gibi olunca gözlerimi kapatıp kuruyemiş çeşitlerini düşündüm.her sikim toplum içinde kalktığında ya da boşalıcak gibi olduğumda böyle yaparım.yine işe yaradı kalk dedim tekrar misyoner pozisyonda siktim bu sefer gerçekten çok hızlıydım artık seninim kızlığımı aldım erkeğim dedi bu laf beni çok fena yaptı ve o anda boşalıcağımı anladım.çıkardım aslında göbeğine nişanlamıştım ama öyle bi boşaldım ki suratına kadar gitti.biraz suratında biraz göğüslerinde çok az da am bölgesinde vardı.göğüs bölgesindekileri meme uçlarına sürüp biraz oynadıktan sonra çenesi ve yanağındakileri parmağıyla topladı ve yedi.seviyorum bunu dedi ben de daha önce denemiş miydin dedim o da bakireyim diye sakso da mı çekmedim sanki dedi.sonra duşa girelimmi dedi duşa girdik iyice sabunladıktan sonra pamuk gibi oldu amı da artık kokmuyosu duşta biraz sürtündükten sonra amına soktum sonra eline alıp bışalttı sonra kurulandık ıslak saçları ve göğüslerinden damla damla akan suları o güzel ıslak halini görünce aşık oldum.gerçekten aşık oldum .onu kucağıma aldım odaya geri götürdüm baktım çarşafta kan izi vardı hassiktir dedim annemlerin yatağıydı.gel dedim çarşafı değiştirelim allahtan simsiyah çarşaf kullanıyoşar ve birkaç tane aynısından var yok sa gerçekten boku yerdik sonra benim odama götürdüm yatırdım başladım yalanaya.dilimle alfabeyi çizmeye başladım içten içten iyice inleyip geliyorum demeye başladı.ben de durdum.iki parmağımı amına sokup gel işareti yapıyo gibi g noktasına baskı uygulamaya çalıştım nefesi kesiliyor gözleri kayıyordu ve sonunda buldum g noktasını blunca bi anda işer gibi oldu hatta ilk defa bi kızın g noktasını patlattığım için işiyo sandım birsürü am suyu aktı çarşafıma sırıl sıklam oldu özüy diyeyim dedi dudaklarını öptüm amına hafifçe vurdum hadi kalk aşkım dedim.saçlarını kuruturken onu izledim çıplakken o kadar güzeldi ki gerçekten aşık oluyodum bana dönüp yarın tekrar geliyim mi dedi olur dedim giyindi donunu giydi sütyeni için yardım istedi sonra taytını ve tişörtünü giyip ayakkabılarını giymeye başladı dudağımdan uzunca öptükten sonra gitti.ertesi gün de hemen hemen aynıları yaşandı anlatmaya değer bişey yok.bu arada hala görüşüyoruz yeni maceralar aramak için avm tuvaleti park otopark gibi yerler deniyoruz belki spnra onları anlatırım.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment