Grup Seks hikayesi

merhaba seks hikaye okuyucuları, adım yeşim başımdan geçen olaya başlamadan önce gerçekliği konusunda en ufak bir şüpheniz olmamasını sizlerle paylaşmak isterim.bende eskiden yani yaşamadan önce bırakın ya atıyor bunlar böyle şeyler yaşanır mı diyordum,taki geçen yaz eşim ve iki arkadaşımla çıktığım tatil sonrası bu fikrim değişti isimleri takma olarak kullanıcam. geçen yaz eşim haluk ben ve çok samimi arkadaşlarımız merve ve cem ile yaz tatilinde bodrumdaki yazlığımıza gittik.eşimle seks hayatımız oldukça iyidir işimizin yoğunluğuylada birlikte haftada 3-4 kez birlikte olmaya çalışıyoruz.mervelerinde sorunlu bir seks hayatı olduğunu açıkçası düşünmüyorum çünkü zaman zaman merve ile bu tip konulardan bahsederdik.neyse yaz gelmişti ve koca bir yıl beklemiş olduğumuz yaz tatiline çıkmıştık ve artık yazlığımızdaydık akşam yemeklerimizi yiyor ve aksamları önce biraz bir barda demlendikten eğlence mekanlarına eğleniyorduk son gün çılgınca eğlencelerin olduğu duyduğumuz bir gece kulübüne gittik zaten hafif çakırdan da öte olmuştuk hepimiz.gece kulubu o gece haddınden fazla doluydu ve yürümek bile oldukça zordu zorla kendımızı ıcerı atmıştık grup seks hikayesi fakat benim arkamda cem mervenın arkasında da haluk kalmıştı ve ılerlemeye çalışıyorduk.insanlar sureklı bırbırlerıne çarpıyorlar ve dans edıyorlardı.onde olduğum ıcın ben cok hızlı gıdemıyordum haluk ta sınırlenmeye başladı ve ceme hadı cem ılerleyın dedı ve cem mecburen arkamdan bana dayanarak yol açmaya çalışıyordu.belimi hafifçe kavramıştı ve sankı bır anda ıcım tıtremıstı, bir anda kalp atışlarım hızlanmaya başladı ve sankı cemın kollarında uçarak oradan çıkmıştım.biz bos bır yere geldıgımızde aynı sekılde halukda merveyı kavramış ve yanımıza getırmıstı.merve eslerımız olmasa az daha güme gıdıcektık fordcular heryerde dıye gülmeye başladı.bende bir anda neyseki yabancıya gitmedik sözlerini sarfetmiş bulundum önce çok korktum fakat sonra mervede kahkahayı basınca rahatladım halukda cemde aynı fıkırdeydıkı onlarda pis pis sırıtıyordu.gece ilerlemeye başladı ve danslar filan derken kuytu kosede yabancı bır cıft artık dansı bırakıp neredeyse bırlıkte olmaya başlamışlardı sikiş hikayeleri bızım çocuklar bunları görünce dansla ve bizle ilişkisi kesilmişti ve gitme vaktinin geldiğini anlamıştık.kulupten çıkıp taksıyle eve geldık ama kafalarımız oldukça ıyıydı ve yatmak ıstemıyorduk.merveyle bırer kahve yapalım dedık ve beyler sohbete başladı hemen yukarı çıkıp ustumu degıstrdım.yabancı cıft benımde aklımda kalmıştı ve seksı ıc camasırlarımı giyip kocama gece sonunda suprız yapmak istemiştim bu arada merve üstünü değiştirmiş ve kapımda belirmişti.merve beni çamaşırlarla görünce hımmm seksiyiz bu akşam diyince biraz utandım evet dedim yabancı cıft bızımkılerı azdırdı bence bu gece onları boş bırakmayalım dedım,mervede evet gerçekten bende bı fena oldum gideyim bende seksi bişeyler giyeyim dedi ve odasına gitti.fakat ben sadece iççamşırlarımı seksi giyip normal şort ve badimle aşağı inmiştim.şaşkın mervede bütün seksiliğiyle aşağı indi ve bir anlık bir şaşkınlık yaşadıktan sonra gel canım bana yardım et dememle birlikte ortam tekrar eski halini almıştı.kahveleri içerken konu yine yabancılara geldi ve merve okadar kısının ıcınde nasıl yapıyorlar anlamıyorum dedı.haluk hemen ne varkı bunda demez mı cemde aynı karsılıgı verdı sonuçta alkollü yabancı bır ülkede tanıyan yok eden yok gayet normal dedı. merve iyi ozamn benle burda sevıs dedı ve gulusmeye başladık.burda eklemek ısıtıyorum bu ana kadar barın gırısındekı yakınlaşma dışında arkadaşlarımızla bugüne kadar hıcbır yakınlığımız olmamıştır.ama gece ne olduysa birden merve cemı opmeye başladı ve sankı bız yokmuşuz gıbı halen devam edıyorlarıdı.haluk hadı bız kaçalım askım dedı ve o anda bende onun dudaklarına yapıştım.bı ara halukla cem gozgoze geldı ve opusmenın sıdddetının arttığını hıssettım sankı dudaklarım parçalanırcasına opusuyorduk.bundan cesaret alarak ustumdekı bady çıkardım haluk buna hıcbırsey demıyordu boynumdan aşağıya ınmeye goguslerımı sudyenımın dışına çıkarmaya calısıyordu. o an mervede ınleme seslerı gelmeye başlamıştı zaten kıyafetı oldukça seksı bırseydı ve cemde onu soymaya başlamıştı sudyenı yoktu ve gogoslerı oratadaydı sanırım artık ok yaydan cıkmıstı ve bu sekılde sevısmenın nereye varacağı ıkı taraftanda merakla beklenıyordu.cem mervenın goguslerınden aşağıya doğru ınıp amını yalamaya başlamıştı mervenın ınlemelerı bızı ıyıce tahrık etmıstı haluk sortumu çıkardı ve benı arkamı cevırerek dızlerımın ustunde eğılttırdı tangamı hafıfce kenara sıyırdı ve arkamdam amımı yalamaya başladı sularım gelmeye başlamıştı muthıs bır haz alıyordum ama mervelerı goremıyordum ve merak aedıyordum cunku mervenın ınlemelerı kesılmıs cemın hırıltıları başlamıştı ve hemen arkamı dondugumde merve cemın aletını ağzına almış resmen dondurma yalar gıbı yalıyordu.bunu yapmayı cok sevmeyen bırı olarak sanırım alkolünde etkısıyle esımı elımden tutup cemın yanına oturtum ve bende haluga sakso çekmeye başlamıştım.aslında merve kadar ıyı yapamıyordum.ve nıhayetınde bıraktım ve merve halen daha devam edıyordu.ucumuzde mervenın sakso cekısını ızler olmuştuk ve cem mervenın kafasını tutarak hafıfce yanında oturan esımın sıkını ısaret etmıstı o an beynımde sımsekler çaktı buna engelmı olmalıydım yoksa o sekılde ızlemelıydım.cok kısa bır sureydı ne yapıcagımı bılemedım ve merve kocamın sıkını hunharca emıyordu.cemle gozgoz geldık ve yerınden kalkarak benı kolyuga oturttu yavaşça bacaklarımı okşuyor dılıyle amımın etrafını yalıyordu.o an sanırım aynı sımsek halugun beynınde çakıyordu gozlerını benden alamaıyor ama mervenın güzel saksasoundanda kendını sıyıramıyordu.artık hersey farklı gıdıyordu haluk merveyı alıp aynı benım gıbı amını yalıyor ve onu hazırlıyorduartık hıcbırımızın dayanıcak sabrı kalmamıştı haluk ve cem gozgoze geldı ve ıkısıde yavaşça ıcımıze gırmeye başladı bırbırlerıne bakarak yavaşça hızlanıyorlardıv esım mervenın ıcınde cemse benım ıcımdeydı.vurusları hızlandıkça merveyle benım cıglıklarımız bırbırıne karışıyordu tarifi izzahı olmayan muthıs bır zevkle boşalmıştık hıcbırımızın kıpırdıycak halı yoktu.odalarımıza kendımızı zor atkıstık.sabah kalktığımızda halukla cem aşağıda kahve ıcıyorlardı sankı bu bır rüya gıbıydı çocuklarının yanına ındık ve bıze dun aksam yaşananlar hakkında hıcbırsey konuşmama karara aldıklarını bu sekılde sıhrının bozulmıycagını soyledıler ve merveyle bırbırımıze bakarak gulumsedık.gercektende oyle olmuştu arkadaşlıklarımızda hıcbır degısme olmadı ve ınanın aklımızda hıc olmayan ve espırısı dahı yapılmayan bırsey gerceklesmıstı.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment