Ablamla aramızdan gecenler

ben kemal 19 yaşındayım liseden yeni mezun oldum 1.70 boyundayım 70 kiloyum ankarada yaşıyorum ablamn seval 22 yaşında o da 1.65 boyunda 60 kilo beyaz tenli taş gibi karı en çok da o şekilli kalçaları yok mu beni bitiriyo kendimi zor tutuyorum bu olay 2 ay önce oldu ablam evde her zaman rahat şeyler giyer her yeri belli olur annem bazen kızar düzgün giyin diye o da ne olacak kemalden mi çekinecem der bende rahat ol abla derim ben kafaya koymuştum ablamı sikecektim onun planını yapmaya başladım annem evden çıkınca ablam zaten hergün banyo yapar onu fırsat bilip dalacaktım odaya zaten bi kaç defa ablamı çıplak yakaladım bakakalırdım öyle o da beğendin mi ne bakıyon derdi beni de o çıplak görünce bana hep o yaşta o kadar büyük pipiyi nasıl taşıyon derdi neyse annem sabah evden çıktı akşama kadar gelmiyeceğini söyledi ben de bu fırsatı değerlendirip planı devreye sokacaktım ablam her zaman ki gibi banyoya girdi bende onu havlusunu kendi odama koydum sonra üstümdekileri çıkarıp havluyu üstüme geçirdim bekledim çıkana kadar ablam banyodan çıktı havluyu aramaya başladı tabi çıplakken bende tam odadan çıktım karşımda duruyordu benim ki kalkmaya başladı o göğüsleri amı bana bakıyordu eliyle kapattı amını havlumun sende ne işi var dedi bende kendiminki zannettim dedim o da çabuk ver dedi ama gözü sikimdeydi bende çıkaramam dedim anlamıştı sikimin kalktığını ver dedi çekti havluyu yere düştü havlu sikimi gördü ne o beni görünce mi kalktı dedi ben bişey demedim sonra eliyle sikime dokundu fena değil dedi havluyu almaya eğildi zannettim ama sikimi ağzına aldı yalamaya başladı sen milli olmamışsındır dedi bende evet dedim sikimi yaladı sonunda ablamı sikecektim hemen yatağa gittik ben yapıştım dudaklarına elimle de amını okşamaya başladım sonra amına kafamı gçmdüm yalamaya başladım o hadi sokta nasıl oluyormuş bak dedi ben sikimi amında gezdiridm o tuttu sikimi amına soktu ben zevkten dört köşe oldum sokup çıkarmaya başladım ne müthiş bi histi ben hızlanmaya başladım sonra birden boşaldım içine ablam ne yaptın dedi bende bilerek yapmadım dedim neyse hallederiz dedi sikimi eliyle okaşayıp yeniden kaldırmya başladı sonra ağzına aldı bende saçlarında kavradım ağzına sokup çıkarmaya başladım köküne kadar soktum çıkardım sonra domaldı sokmaya başladım bu sefer boşalacakken haber ver dedi bendesokmaya devam ettim sonra sandalyeye oturdum o da üstüme oturdu bi de öyle siktim sonra boşalacam dedim o da hemen ağzına aldı emmeye başladı yüzüme boşal dedi ben de ikinci postayı yüzüne boşaldım meğer fantazisi yüzüne boşalmakmış artık hayali mi gerçekleştirdim ama ablam arada bir ben uyurken sikimle oynuyordu bende gece uyurken onun yanına gider göğüslerini okşardım o da izin verirdi bazende külotsuz yatardı bende amını yalardım ablam bana sikişmeyi öğretti bu sayede.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment