Beni ve Karımı Becerdiler

Adım Ercüment Biz 8 yıllık evli çocuksuz bir çiftiz Karım 33 yaşında bense 42 yaşındayım Karımla seks hayatımız oldukça renklidir ve sınır yoktur Anal seks Oral seks ve Seks Oyuncakları dahil hepsini denedik WebCamda başka çiftlerle karşılıklı seks yaptık birbirimizi seyrettik Karımla okuduğumuz hikayelerin de etkisi ile ben de de karımı başka bir erkeğe siktirip seyretmek fikri oluştu. Hemde ne oluşma gece gündüz bunu düşünür oldum Karıma bunu anlattım önce itiraz etti sonra denemeye karar verdi Nette bir sürü kişi ile görüşmeye başladık Karımın beğeneceği biri olmalıydı Siki ise kocaman ve kalın olmalıydı Netten Yasin isminde biri ile uzun süre yazıştık MSNde görüştük Yasin WebCam’da defalarca bizi sikişirken ve karımı kendini tatmin ederken ve amına Patlıcan Salatalık vesaire sokarken seyrederek boşaldı Tam 3 ay boyunca nerdeyse her gece böyle heyecanlar yaşadık Fakat ne olduysa karım birde, artık bu tür fantazilere katılmak istemediğini ve Yasinle MSN’de görüşmek istemediğini söyledi Birdaha da Nete asla girmedi O günden sonra karımla aramızdaki fantaziler de bitmiş sıradan seks hayatımıza dönmüştük Karıma bunun sebebini çok sordum fakat cevap vermedi Ben Yasinle MSN’de görüşmeye devam ediyordum ona sordum Bilmem abi benle de hiç görüşmüyor dedi Yasin 26 yaşında esmer kibar bir gençti Bu arada WebCam’da yüzlerimizi göstermemeye özen göstermiştik Atletik vücutlu bol kıllı 20-22 cm damarlı ve kalın bir siki olan bir erkekti Bir müddet sonra ben de Yasinle görüşmeyi kestim ( sex hikayeleri ) Bu olaylardan yaklaşık 6 ay sonra bir gece karımla eve otururken kapı çaldı 22:30 gibiydi Bu arada Kemerburgazda güvenliği olan bir sitede dubleks bir evde oturuyoruz Ben komşu gelmiştir diye rahat bir şekilde kalkıp kapıyı açtım Karım da benimle kalkmış hemen arkamda idi Karşımda hiç tanımadığım esmer kaba saba uzun boylu, 3 tane genç adam vardı Tedirgin oldum karıma baktım acaba tanıyor mu diye karımın yüzü sapsarı olmuştu Adamlara Buyrun ne istemiştiniz dememe kalmadan suratıma korkunç bir yumruk yedim Yere devrilince 3-4 tane de tekmeden sonrasını hatırlamıyorum.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment